דרך בגין 13 ת"א

בואו לבקר אותנו

054-3116121

חייגו עכשיו

א'-ה' 9:00-19:00

שעות פתיחה

לא רק בית חכם. השקעה חכמה על חוזים על מדדים

אין לנו ספק שכולכם הייתם שמחים להשקיע בצורה מינימלית ולהרוויח את המקסימום. כן, בעולם של היום כל אדם בר דעת מעוניין להרחיב את אפיק ההכנסות שלו, בין אם בעבודה נוספת ובין אם בהשקעות פשוטות יותר. חוזים על מדדים הפכו בשנים האחרונות לאחד מאפיקי ההשקעה האהובים והמועדפים ביותר על הסוחרים הישראלים בפרט ועל הסוחרים ביתר העולם בכלל, ואם גם אתם מתעניינים בעולם הזה – הנה כמה דברים שלא ידעתם על חוזים על מדדים שכדאי לכם מאוד להכיר.

חוזים על מדדים, או בשמם האחר – חוזים עתידיים

בתור התחלה, חשוב שתדעו שכשמדברים על חוזים על מדדים ועל חוזים עתידיים מדברים על אותו הדבר. מדובר כאן על כלי פיננסי שבו ניתן לסחור, ולהשקיע בסיכון נמוך יותר. חוזים על מדדים הם השקעה שבמסגרתה מתקיימת הדדיות בין המוכר לבין הקונה, שכן כל אחד מהם מתחייב לקיים את מחויבותו לרכוש או לספק את המטבע, נייר הערך או הסחורה – לפי מה שתואם ביניהם במסגרת חוזים על מדדים.

האם חוזים על מדדים הם דבר משתלם?

חוזים על מדדים הם אפיק השקעה שיכול בהחלט להשתלם לכם, במידה ותדעו כיצד להתנהל בתוכו. היות וחוזים על מדדים מביאים איתם סיכון נמוך יותר, חשוב להבין שבמקביל הם גם עשויים להביא איתם תשואות נמוכות יותר. היות ומדובר על אפיק שיש בו כל מיני דברים קטנים שכדאי להכיר, על מנת להפיק ממנו את המקסימום, חשוב לצאת לדרך עם ליווי מקצועי מטעם חברה שיש לה את הכלים והידע להפוך חוזים על מדדים למשתלמים עבורכם.

אם אתם מתעניינים לצאת לדרך באפיק הזה, שווה לכם להכיר את פלטפורמת ELITEPLATFORMS. לפרטים נוספים צלצלו ל-077-7002090 או בקרו באתר שלנו https://eliteplatforms.com/ בהצלחה!