דרך בגין 13 ת"א

בואו לבקר אותנו

054-3116121

חייגו עכשיו

א'-ה' 9:00-19:00

שעות פתיחה

חילוץ מידע מהטלפון
חילוץ מידע מהטלפון

בשנים האחרונות הפכו טלפונים סלולריים לא רק לטלפונים אלא גם למכשירים שאיתם אנחנו מקיימים מערכות יחסים בכמה דרכים עם העולם שבחוץ. אנחנו שולחים הודעות טקסט, אנחנו מתכתבים בוואטס-אפ ואנחנו מדברים דרך הפייסבוק, הסקייפ וכמובן דרך הטלפון עצמו. אנחנו משוחחים עם אנשים בכל רחבי העולם ואנחנו נכנסים לאתרי אינטרנט – מאתר הבנק שלנו ועד להזמנת תור בקופת חולים, מקניות ברשת ועד לקריאת בלוגים ומאמרים.

בדרך כלל השימוש שלנו בטלפונים הניידים הוא שימוש תקין, אך ישנם מקרים שבהם השימוש בטלפון הסלולרי יכול להצביע על עוול, חוסר צדק או בעיה כלשהי. גבר שבוגד באישתו משתמש בטלפון הנייד כדי לנהל את מערכת היחסים שלו עם האישה האחרת, אדם שמרמה אדם אחר מתנהל דרך הטלפון הנייד כדי לבצע פעולות מרמה שונות וכך הלאה. בדיקת מעקב אחרי אייפון ומכשירים חכמים אחרים יכולה לסייע לנו לזהות את המקרים האלו, לספק הוכחות ולהביא את הסיפור לכדי צדק.

מה ניתן לעשות עם חילוץ מידע מסמארטפון?

חילוץ מידע מסמארטפון היא בדיקה שניתן לקבל באמצעותה מידע מלא על כל הפעולות שמתבצעות על מכשיר נייד חכם; סמארטפון. כך למשל ניתן לקבל מידע אודות הודעות sms, לקבל דוחות לגבי הודעות וואטסאפ או פייסבוק, לקבל מידע על הודעות אי-מייל, לקבל מידע על אנשי הקשר שנשמרים במכשיר, לצפות בתמונות או סרטונים שנשמרו ואף נמחקו מהמכשיר ועוד מידע רב ומגוון.

הבדיקה מספקת גם דוחות על אפליקציות שמותקנות על המכשיר ואפילו מנווטות למיקום המכשיר. דבר שיכול לסייע כאשר המכשיר שלנו נגנב ואנחנו רוצים לזהות מי גנב אותו, איפה הוא נמצא ומה האדם שגנב את המכשיר עושה איתו. או במקרה שהילד שלכם אומר שהוא הולך לחבר ובעצם נמצא במקום אחר לגמרי. בנוסף, אפשר לקבל מידע על קבצי תמונות ווידאו ולהעתיק אותן מהמכשיר, דבר שמסייע כשרוצים למשל לבדוק אם בן הזוג בוגד בנו ולראות האם יש צילום מפליל.

שאלת המצפון

אנשים רבים שיקראו את זה וישקלו האם להשתמש בשרות, יחשבו בוודאי על השאלה המצפונית. מי מרשה לנו למעשה להיכנס לתכני הטלפון הסלולרי של אדם הקרוב לנו ולהוציא ממכשיר האייפון או מכשיר חכם אחר את המידע המדובר.
השאלה הזו היא שאלה מצפונית קשה אבל חשוב להבין מתי התוכנה הזו באה לשימוש. התוכנה הזו טובה לשימוש במצבים בהם אנשים עשו לנו עוול. בן זוג שבגד או שאנחנו חושדים בו שבגד הוא לא אדם שאנחנו יכולים פשוט לבוא אליו ולהאשים אותו בלי הוכחות חותכות. אם לא בגד, אנחנו מסתכנים בפגיעה בו ובמשפחה שלנו ואם כן, אנחנו רוצים לדעת זאת במאה אחוז לפני שאנחנו מתעמתים איתו. זוהי הסיבה הטובה ביותר להיעזר בבדיקה שנותנת לנו את הנתונים הקרים והיבשים ומספקת לנו את ההוכחות כאן ועכשיו.

בדיקה עם הוכחות בשטח

הבדיקה יעילה לכל מי שרוצה להשיג הוכחות במצבים לא נעימים של בגידה, רמאות או חוסר צדק אחר. לדעת מה הילד עושה אחרי הלימודים או איפה הוא היה. או בין אם מדובר בבן הזוג, בשותף לעסק או בכל אדם אחר שעושה משהו שאתם זקוקים להוכחות כדי להתמודד איתו, מומלץ להיעזר בבדיקה הזו בכדי לקבל את הנתונים המדויקים ולעשות סדר אחת ולתמיד.