דרך בגין 13 ת"א

בואו לבקר אותנו

054-3116121

חייגו עכשיו

א'-ה' 9:00-19:00

שעות פתיחה

חוקר פרטי לבגידות
חוקר פרטי לבגידות

כל חשד, אפילו הקטן ביותר, שבן הזוג שלנו בוגד בנו, יכול להביא אותנו למרה שחורה. זוהי תחושה קשה, תחושה של חוסר אמון, תחושה שמערכת היחסים ואיתה כל החיים שבנינו יחד עלולים לקרוס בגלל טעות. לרוב, כשאנחנו חושדים בבגידה אנחנו לא ממהרים לפנות לבן הזוג ולהתעמת איתו. אנחנו חוששים שטעות בתחושה שלנו, שחוסר בהוכחות אמיתיות או כל חוסר הבנה אחר יובילו לתחושה הפוכה – בן הזוג שלנו ירגיש שאנחנו לא סומכים עליו.

היום הרבה מאד אנשים מעדיפים לחכות עם הגילוי ולפנות לחוקר פרטי שמתמחה בבגידות כדי למצוא את ההוכחות האמיתיות לבגידה. בכל הקשור לעבודת חוקר פרטי בגידות הן מרתקות ומאתגרות לא פחות מכל תהליך חקירה אחר, מדובר במשחק בין ההגיון, הלב והגוף ובסופו של דבר, מדובר במשחק של שקרים ועבירות קטנות.

מתי כדאי להיעזר בחוקר פרטי?

עבור חוקר פרטי בגידות הן פרויקט מעקב שיכול להימשך כמה ימים וגם כמה שבועות ואפילו חודשים. אבל הוא חייב להתחיל בסימנים כלשהם. סימנים לבגידה יכולים להיות מגוונים: זו יכולה להיות תמונה לא זהירה בטלפון הנייד של בן הזוג, הודעת טקסט שנשלחה אליו באמצע הלילה, טלפונים שהוא מקבל ויוצא מהחדר וגם סימנים קטנים יותר כמו איחורים בהגעה הביתה ותירוצים שונים ומשונים כשהוא מאחר.

כדאי להיעזר בחוקר פרטי כשמתעוררים שינויים כאלו באווירה בבית, כשיש שינוי בהתנהגות של בן הזוג וכשאתם פשוט מגלים סימנים כאלו ואחרים שגורמים לכם לחשוב שמשהו השתנה. כמובן שמומלץ לפנות לבן הזוג ולשאול האם קרה משהו, בלי האשמה, ולבדוק אם אולי משהו מטריד אותו ולכן יש שינוי בהתנהגות. אם נדמה לכם שמצב הרוח טוב והכל כשורה, אך הסימנים ממשיכים להופיע, פנו לחוקר פרטי.

איך בוחרים חוקר פרטי?

הבחירה בחוקר פרטי לאשר את החשד לבגידה היא בחירה מהותית. אם נבחר חוקר פרטי מסוים שאין לו ניסיון או ציוד מתאים, נוכל להגיע למסקנה מוטעית. מומלץ לבחור כמובן בחוקר פרטי עם ניסיון וידע רב, שכבר היה בתפקיד של חוקר פרטי ואיתר בגידות. בכל הקשור למציאת חוקר פרטי בגידות דורשות גם שימוש בטכנולוגיה מתקדמת – למשל מערכות מעקב אחר טלפון סלולרי, מעקב אחר הודעות sms ועוד. כמו כן, חוקר פרטי צריך שתהיה לו מצלמה מקצועית טובה, מכשיר הקלטה וציוד מעקב נוסף.

תקשיבו לתחושות שלכם

אם אתם חושבים שבן הזוג בוגד בכם אבל מרגישים שאתם לא רוצים להתעמת איתו עד שתקבלו הוכחות מדויקות, חוקר פרטי מקצועי הוא הכתובת המדויקת שלכם. משרדי חקירות שמפעילים חוקר פרטי בתחום הבגידות עושים שימוש בציוד איכותי, בודקים, עוקבים, מנהלים חקירה במשך זמן לא מוגדר, עד שהם מוצאים הוכחות לכאן ולכאן. למרות שמדובר בהמתנה מורטת עצבים, היא תעזור לכם להבין האם אתם עומדים בפני מהפך משפחתי או זוגי ולהחליט מה לעשות הלאה. מה שבטוח, חשוב להקשיב לתחושות הפנימיות שלכם – אם אתם חושדים בבגידת בן הזוג – פנו לחוקר פרטי מקצועי וצאו לדרך. בשביל השקט הנפשי שלכם.