דרך בגין 13 ת"א

בואו לבקר אותנו

054-3116121

חייגו עכשיו

א'-ה' 9:00-19:00

שעות פתיחה

מעקב אחר הודעות SMS
מעקב אחר הודעות SMS

ישנן פעמים בחיים שבהן אנחנו חייבים לעצמנו הוכחות. אנחנו מרגישים שמישהו אחר עושה משהו שפוגע בנו ואנחנו לא יודעים האם להתעמת איתו ולחשוף אותו ללא הוכחות, או להשיג הוכחות ורק אז לגשת, לדבר או לעשות פעולה כלשהי שתפתור את המצב ותסגור עבורנו את המעגל. זה יכול להיות בן זוג שבוגד בנו עם אדם אחר, זה יכול להיות שותף לעסקים שמבצע מאחורי גבנו פעולות לא חוקיות או פועל נגדנו וזה יכול להיות כל אדם אחר שיש לנו איתו קשר.

היום ישנם כלים להשיג את ההוכחות החותכות למצבים כאלו תוך שימוש במכשיר האהוב על כולנו – המכשיר הסלולרי. תוכנות מעקב מספקות לנו מעקב אחר יומני השיחות אבל גם מעקב אחר הודעות sms שמהוות דרך תקשורת פופולרית שכל אחד מכיר היום.

להיות עם היד על הדופק

מעקב אחר הודעות sms יכול להיות יעיל כשאנחנו חושדים בבן או בת הזוג בבגידה. אז רוב ההתנהלות של אותו אדם מול האישה או הגבר שאיתו מנוהל הרומן מתבצעת בדרך כלל דרך הודעות, כדי שלא נשמע את השיחות או לא נחשוד. מעקב אחר הודעות sms מתאפשר באמצעות מכשיר מיוחד שמחלץ את המידע מהטלפון הנייד ברמה כזו שאפילו תוכלו לקבל את ההודעות שנמחקו מהמכשיר! אנחנו יכולים לקבל מידע על ההודעה, לקרוא אותה ולפענח האם יש לנו סיבה לחשוד. עם המידע הזה אנחנו יכולים ללכת לחוקר פרטי, להתעמת עם בן הזוג או לפנות לעורך הדין שלנו כדי לקדם גירושין או פרידה.

לדעת עם מי הילד מתכתב

מקרה אחר שבו כדאי להיעזר במעקב אחר הודעות sms הוא כאשר אנחנו מפקידים בידי הילדים הקטנים שלנו מכשיר טלפון נייד חכם. אנחנו רוצים לדעת שאין אף אחד ששולח להם הודעות sms חשודות או לא מתאימות לגילם, אנחנו רוצים לעקוב אחר מה שקורה ביניהם ובין האנשים שהם משוחחים איתם ב-sms ולוודא שלא מדובר במשהו לא מתאים. ההורים יכולים להיות עם היד על הדופק כל הזמן ולדעת מה הילדים עושים עם הטלפון הנייד.

איך זה עובד?

המעקב אחרי הודעות sms הוא עניין מאוד פשוט מבחינתכם. כל מה שצריך לעשות הוא להגיע למעבדה שלנו ולהשאיר את הנייד לתהליך חילוץ המידע. התהליך לוקח בסביבות שעה ולאחריו תקבלו את הנתונים המבוקשים, מהודעות הטקסט ועד לשיחות טלפון, גלישה באינטרנט, הודעות וואטס-אפ וכדומה. זוהי הדרך החוקית המהירה והישירה ביותר לקבל מידע על מה שקורה בטלפון הנייד.

האמת מול העיניים

תוכנת מעקב אחרי הודעות sms מספקת לכם את כל האמת על מה שעושים מאחורי הגב שלכם. העובדה הפשוטה היא שהודעות הן דרך התקשורת הכי אהודה על משתמשים שרופים של טלפונים חכמים, לפעמים הרבה יותר משיחות טלפון, ולכן זוהי האפליקציה שהכי כדאי לבצע עליה מעקב במקרים שפירטנו כאן. התוכנה הזו תוכל לעזור לכם לעשות זאת הכי פשוט שאפשר, בלי שום טרחה ובהוצאה כספית נמוכה יחסית.