דרך בגין 13 ת"א

בואו לבקר אותנו

054-3116121

חייגו עכשיו

א'-ה' 9:00-19:00

שעות פתיחה

האם יש הבדל בין מיטה סיעודית חשמלית לבין מיטה סיעודית רגילה?

כל מי שמתמודד עם אמא, אבא, אחים או חברים טובים שנמצאים או בגיל מבוגר מאוד או במצב רפואי בעייתי, יודע שההתמודדות הזו מביאה לכל מיני היכרויות עם מוצרים, מכשירים ואביזרים שלא בהכרח הייתם פוגשים בכל סיטואציה אחרת, כאשר כחלק מהם ניתן להבחין במיטה סיעודית חשמלית, כיסא למקלחת, הגבהה לאסלה ועוד. היום נתמקד בשאלה האם יש הבדל בין מיטה סיעודית חשמלית לבין מיטה סיעודית רגילה, ונוכל להבין באיזו מהן כדאי לכם יותר לבחור עבור מי שקרוב לכם וזקוק לה.

מיטה סיעודית חשמלית ומיטה סיעודית רגילה – נקודות דמיון

חשוב להגיד כבר בנקודה ההתחלתית הזו, שגם מיטה סיעודית חשמלית וגם מיטה סיעודית רגילה מתבססות, שתיהן, בדיוק על אותו העיקרון. שתיהן מהוות פתרון נפלא לאנשים חולים או קשישים שמבלים את רוב, אם לא את כל שעות היום שלהם במיטה, משום שהם אינם מסוגלים לצאת ממנה ולפעול בכוחות עצמם.

גם מיטה סיעודית חשמלית וגם מיטה סיעודית רגילה מחוברות ברגליהן לגלגלים, כך שהן יכולות לנוע ממקום למקום מבלי שהחולים או הקשישים צריכים לקום מהן ולנוע בכוחות עצמם. נוסף על כך, מיטה סיעודית חשמלית, כמו גם מיטה סיעודית רגילה, מגיעות עם מזרון אורתופדי נוח במיוחד, שמאפשר שהות ארוכה עליו לאורך שעות היממה, מבלי שהאיברים הרגישים כמו הראש, עמוד השדרה או הצוואר יפגעו מכך. אז איפה בכל אופן אפשר למצוא את ההבדל בין שתיהן?

חשמלי או לא חשמלי – זאת השאלה

אם כך, ההבדל היחיד בין מיטה סיעודית חשמלית לבין מיטה סיעודית רגילה טמון בנושא החשמל. שתי המיטות מציעות אפשרות כוונון נוחה במיוחד לכמה מנחים שונים של שכיבה ושל ישיבה, אולם מיטה סיעודית חשמלית מאפשרת לכוונון להתרחש בעזרת שלט חשמלי, ואילו מיטה סיעודית רגילה מאפשרת את הכוונון הזה בצורה ידנית.

מדובר כאן על הבדל שבשביל אנשים מסוימים הוא משמעותי וקריטי, אך לאנשים אחרים הוא דווקא לא מאוד משנה. הבחירה בין השתיים תהיה תלויה בעיקר בעניין הנוחות והתקציב, וגם אתם מוזמנים לבחור מי מביניהן מתאימה לכם יותר.