דרך בגין 13 ת"א

בואו לבקר אותנו

054-3116121

חייגו עכשיו

א'-ה' 9:00-19:00

שעות פתיחה

מעקב אחר מכשירים ניידים
מעקב אחר מכשירים ניידים

אנשים רבים מוצאים את עצמם בצומת דרכים בה הם חייבים לבדוק ולהוכיח אי צדק. זה יכול להיות בגלל חשד לבגידה של בן או בת הזוג, זה יכול להיות בגלל אדם שמרמה אתכם או עוקץ אתכם וזה יכול להיות סיפור אחר – אישי ומסובך ככל שיהיה.

הטכנולוגיה המתקדמת של המאה ה-21 מציעה לנו מגוון פתרונות שיכולים לספק לנו הוכחות חותכות לכל סיפור שאינו סגור. חוקרים פרטיים ומשרדי חקירות כבר עושים שימוש בטכנולוגיה הזו שנוגעת במכשיר היקר לנו מכל – המכשיר הסלולרי. תוכנות והתקנים שמאפשרים מעקב אחרי אייפון או סמארטפון בכלל יכולים לעזור לנו להגיע לתוצאות ולהוכיח את צדקתנו במהירות וביעילות.

בדיקה יעילה לאיתור מעקב

חשוב להגיד שהאזנה לטלפון סלולרי היא עניין טריקי במיוחד. מעקב אחרי כל טלפון סלולרי עם אמצעי שאינו חוקי יכול להיות בעייתי אבל היום ישנם התקנים לבדיקה שיכולים לחלץ מידע מהמכשיר הנייד ללא מעקב ובלי לשתול תוכנות זדוניות ותוכנות ריגול שאינן חוקיות. הבדיקה הזו מתבצעת לא רק כשאנחנו חודשים במישהו שעושה לנו עוול, אלא גם כאשר אנחנו רוצים לוודא שהטלפון הפרטי שלנו אינו נמצא תחת האזנה או מעקב כלשהו.
התוכנות האלו מאפשרות לקבל מידע נרחב מהאייפון כמו פירוט שיחות מהמכשיר, מידע על הודעות sms, בדיקות ציתות על האייפון הפרטי שלכם ועוד. כך למשל תוכלו לצפות בהודעות הטקסט – בין אם מדובר בהודעה נכנסת או יוצאת, קבלת דו"ח שיחות מפורטות וכך ניתן לדעת איזה שיחות בוצעו מהמכשיר.

הבדיקה הזו היא מצויינת לא רק עבור אנשים פרטיים שרוצים להוכיח משהו או לבדוק מה קורה, אלא גם עבור משרדי חקירות פרטיות, עבור גופים שרוצים לנהל מעקב עובדים וכל חברה או גוף אחר שזקוקים למעקב קבוע אחרי פעילות הטלפונים הניידים.

למי מתאימה הבדיקה של הטלפון הסלולרי?

הסיבות לביצוע בדיקה על האייפון או כל מכשיר סמארטפון אחר הן רבות ומגוונות. זה יכול להתאים כאשר אנחנו חושדים שבן או בת הזוג שלנו מנהלים מערכת יחסים עם אדם אחר מאחורי גבינו ורוצים למצוא את ההוכחות הדרושות לפני שאנחנו מתעמתים איתם ולמעשה פוגעים במערכת היחסים הקיימת.אפשרות אחרת היא להשתמש במערכת זו כאשר אנחנו מנהלים חקירה כחוקרים פרטיים במסגרת עבודתנו. היום כל חוקר פרטי שמכבד את עצמו חייב להיות מוקף בציוד איכותי שמנהל מעקב גם ובעיקר אחרי טלפונים ניידים, שזה אמצעי התקשורת העיקרי של כל אדם ממוצע כיום עם אנשים אחרים.

בסופו של דבר המערכת מתאימה לכל מצב שבו מרגישים שיש צורך לעקוב אחר אדם מסוים, בין אם הוא גנב לכם מכשיר סלולרי ומשתמש בו מאחורי גבכם, בין אם מדובר בבן זוג או שותף שאתם חושדים בו או כל אדם אחר שאתם זקוקים להוכחות נגדו כדי ליצור צדק.