דרך בגין 13 ת"א

בואו לבקר אותנו

054-3116121

חייגו עכשיו

א'-ה' 9:00-19:00

שעות פתיחה

בדיקת ציתות על המכשיר הסלולרי
בדיקת ציתות על המכשיר הסלולרי

היום זו כבר עובדה בשטח: אנחנו לא יכולים להתנהל בלי האייפון או הגלקסי שלנו. הסמארטפונים היקרים שלנו מלווים אותנו כמעט בכל שעות היממה. אנחנו מדברים דרכם עם כל מי שאנחנו מכירים, עושים עסקים, מנהלים מערכות יחסים מרוחקות, בודקים מה המצב עם הילדים שלנו בגן, מזמינים מוצרים דרך האינטרנט, גולשים באתרים האהובים עלינו, כותבים הודעות לקרובים, חברים, קולגות ומכרים ומנהלים את כל מערכת היחסים החברתית שלנו דרכם. אנחנו כותבים סטטוסים בפייסבוק, מעלים תמונות, מצלמים סרטונים ועוד ועוד ועוד.

כל הפעולות האלו הן כמובן יעילות וחיוביות, אבל הן גם חושפות אותנו לסכנות שונות – ביניהן הסכנה לפגיעה בפרטיות שלנו. היום ניתן בקלות לפרוץ לסמארטפון ולכל מכשיר סלולר אחר, להיכנס לפרטים האישיים שלנו, לעקוב אחרי השיחות שאנחנו מבצעים, לקבל מידע על אנשי הקשר שלנו, על הודעות הטקסט שאנחנו מקבלים ושולחים ואפילו לראות את התמונות והסרטונים שלנו. תוכנות מעקב מאפשרות אפילו להיכנס למיילים שלנו ולקרוא אותם וגם להתעדכן בשיחות הצ'אט שלנו בפייסבוק.

מתי לבצע בדיקת ציתות על סלולר?

השאלה האם מישהו מצתת לסלולרי שלי היא שאלה שיכולה להעביר צמרמורת בקרב כל אדם ממוצע. זו תחושה שהפרטיות שלנו נפגעה ושאין לנו מה לעשות נגד זה. בדיקת ציתות על אייפון או כל מכשיר סלולר אחר היא בדיקה פשוטה שעוזרת לנו לגלות האם מישהו אכן חדר לפרטים האישיים שלנו ועוקב אחר הפעילות שלנו במכשיר הסלולרי.

מתי כדאי לבצע את הבדיקה?

בדיקת ציתות על סלולר היא בדיקה שאפשר לבצע באמצעות מכשיר פשוט שמזהה תוך כמה דקות בלבד האם מישהו עוקב אחרינו. המכשיר נותן תוצאה חיובית או שלילית, כמעט כמו בדיקת הריון, תוך כמה רגעים, ואומר לנו מה קורה.
בדיקת ההאזנה הזו מתאימה כאשר אנחנו חושדים שמישהו פוגע בפרטיות שלנו, אם מישהו פתאום יודע פרטים עלינו שאנחנו לא מספרים לאף אחד או שלא חשפנו באופן ספציפי בפניו, אם מישהו מעביר מידע לאדם אחר עלינו בלי שאנחנו היינו שותפים לכך או אם יש לנו תחושה קבועה של מעקב…זה הרגע לעשות צעד ולבצע בדיקת ציתות על סמארטפון שתקפה לכל סוג של מכשיר חכם.

תהליך פשוט וקצר

בסופו של דבר כל חשד שמישהו מאזין לנו יכול להסתכם בכמה דקות של בדיקה פשוטה אחת. אנחנו מציעים בדיקה יעילה באמצעות מכשור מתקדם לגילוי ציתות על אייפון או כל מכשיר נייד חכם אחר. כל מה שצריך לעשות הוא ליצור קשר ולערוך את הבדיקה, שהיא פשוטה מאד באמצעות המכשור שקיים היום. מדובר במכשור מתקדם שמזהה בקלות ונותן תשובה מאד מדויקת בטווח זמן קצר.
כל החששות, הפחדים, חוסר הנעימות, החשדות והתחושה המוזרה הזו שמישהו עוקב אחריך, יכולים להיעלם תוך דקות.