דרך בגין 13 ת"א

בואו לבקר אותנו

054-3116121

חייגו עכשיו

א'-ה' 9:00-19:00

שעות פתיחה

לחצני המצוקה של מוקד אנוש – הדרך שלכם להציל חיים

הרבה פעמים כשאנחנו מדברים על הצלת חיים, אנחנו בטוחים שמדובר אך ורק על סצינות שלקוחות מסדרות הטלוויזיה ומסרטי הקולנוע. לעומת זאת, המציאות שלנו מפגישה אותנו לא פעם עם סיטואציות כאלו, שבהם אנחנו יכולים להציל את חייהם של אנשים רבים. בכל הנוגע לאוכלוסיית הגיל השלישי, לחצני המצוקה של מוקד אנוש הם הדרך להציל חיים. אז איך בדיוק זה עובד?

לחצני המצוקה של מוקד אנוש – היכרות ראשונית

אוכלוסיית הגיל השלישי סובלת לא פעם ממחלות ובעיות רפואיות שונות, אשר גורמות לקשישים להתמודד עם מגוון אתגרים לא פשוטים. כמו כן, ככל שהקשישים מתבגרים, גופם הולך ומאבד מחוזקו, ולכן מקרים כמו נפילות או שברים באיברים הם ממש לא מקרים נדירים, לצערנו הגדול. לחצני המצוקה של מוקד אנוש הם הדבר שיכול לסייע בסיטואציות הללו.

ברגע שהקשישים מקבלים את לחצני המצוקה של מוקד אנוש, הם נהנים מתקשורת ישירה שיכולה להתקיים בינם לבין המוקד. באופן הזה, לחיצת כפתור פשוטה יכולה לחבר בינם לבין המוקד, ומכאן הצוות הרפואי והסיוע יוזנקו באותו הרגע אל המקום.

האם אפשר ללחוץ על לחצני המצוקה של מוקד אנוש מכל מקום?

אם בעבר האפשרות היחידה שעמדה למולנו היא קופסת התקשורת שמונחת בסלון, הרי שהיום חברת מוקד אנוש מחזיקה גם בפתרונות מתקדמים ביותר של לחצני מצוקה. שעוני ניטור שיכולים להיענד על ידם של הקשישים, ואפליקציות לחצני המצוקה של מוקד אנוש – שניהם מהווים היום פתרונות לא פחות ממדהימים עבור הקשישים.

שני הפתרונות המדוברים יכולים לאפשר יצירת קשר עם המוקד מכל מקום ובכל שעה, כך שגם אם הקשיש, חס וחלילה, נפל על הארץ – הוא עדיין יכול ללחוץ על השעון שנמצא על ידו, בצורה פשוטה ונגישה ביותר.

איך מצטרפים לשירות?

לחצני המצוקה של מוקד אנוש ניתנים למנויי החברה, ולכן גם אתם מוזמנים להצטרף עוד היום למעגל הלקוחות המרוצים של מוקד אנוש, או לצרף את היקרים לכם אל השירות. באופן הזה, תוכלו להיות שקטים ורגועים לגבי המענה שאותו הקשישים מקבלים באופן מידי.