דרך בגין 13 ת"א

בואו לבקר אותנו

054-3116121

חייגו עכשיו

א'-ה' 9:00-19:00

שעות פתיחה

מערכת אבטחה לבית – לנסוע לחופשה שלכם בלב שקט

כשאנחנו נוסעים לחופשה מחוץ לבית, אנחנו דואגים לכמה וכמה דברים, כמו מי ישקה לנו את העציצים בזמן שלא נהיה בבית, משתדלים לא לקנות הרבה אוכל שישב במקרר ויאבד מהתוקף שלו, וכמובן שואלים את עצמנו האם מישהו עלול לפרוץ לבית בזמן שלא נהיה בו. עם התקנה של מערכת אבטחה לבית, אתם יכולים לצאת לחופשה שלכם בלב שקט, ולהסיר ממנו לפחות דאגה אחת. אז מה חשוב לדעת על מערכת אבטחה לבית, רגע לפני שאתם אורזים את המזוודות ונוסעים?

מערכת אבטחה לבית – התראות ישירות לטלפון הנייד

ברגע שאתם מתקינים מערכת אבטחה לבית, אתם יכולים לדאוג לכך שיהיה לה חיבור ישיר לטלפון הנייד שלכם. היום, הטכנולוגיות המתקדמות מאפשרות מגוון אופציות שכבר לא משאירות אתכם חסרי אונים ברגע הפריצה, אלא להיפך – ברגע שהיא מתרחשת, אתם מיד מקבלים התראה לטלפון הנייד שלכם, ויכולים להזעיק את השכנים, לקרוא למשטרה או לנסוע באופן עצמאי לבית שלכם באותו הרגע.

לצפות במה שקורה בבית מכל מקום בעולם עם מערכת אבטחה לבית

החיבור בין מערכת אבטחה לבית לבין הטלפון הנייד שלכם, הוא חיבור שיכול לאפשר לכם לצפות במה שקורה בבית שלכם בכל רגע ורגע ביום. בין אם נסעתם לים המלח לסוף השבוע, ובין אם נסעתם לשבוע של טיול באירופה – אתם יכולים בשניות בודדות להתחבר למערכת המצלמות שבבית שלכם, ולצפות על מה שקורה בתוכו.

אנשים רבים מעידים על כך שהצפייה במצלמות משרה עליהם שקט, שלווה וביטחון רב, ואלו הם בדיוק הדברים שמערכת אבטחה לבית רוצה לגרום לכם להרגיש.

מערכת אבטחה לבית – לא רק מצלמות שיגנו עליכם מפני פריצות

היום מערכת אבטחה לבית היא מערכת משוכללת ביותר, ומעבר למצלמות שמוצבות בבית שלכם, היא יכולה גם לכלול אלמנטים כמו גלאי עשן למניעת שריפות, חיישני גז למניעת דליפת גז, מערכת בית חכם לשליטה על מוצרי החשמל השונים ועוד.על מנת לרכוש לעצמכם מערכת אבטחה לבית, אתם מוזמנים לפנות לחברת ריסקו המקצועית והאיכותית במספר הטלפון 03-9637868 ולקבל את השירות הטוב ביותר שעליו חלמתם.