דרך בגין 13 ת"א

בואו לבקר אותנו

054-3116121

חייגו עכשיו

א'-ה' 9:00-19:00

שעות פתיחה

מה הקשר בין חברת eliteplatforms לבין  Tradestation 

הרבה פעמים אתם שומעים על חברה מסוימת ועל חברה נוספת, ולא יודעים בכלל שיש ביניהן קשר. אחת הדוגמאות הבולטות לעניין הזה היא הדוגמה לכך שאנשים רבים לא מודעים לקשר ההדוק שקיים בין חברת eliteplatforms לבין חברת tradestation – חברות שמגיעות מעולם ההשקעות. אם גם אתם מעוניינים להתחיל להשקיע, או אם אתם כבר עוסקים בהשקעות ומחפשים עוד ועוד מידע בתחום, טוב שהגעתם אלינו כדי ללמוד על אותו קשר בין חברת eliteplatforms לבין חברת tradestation, ואולי להפיק ממנו כמה דברים שיוכלו לעזור לכם.

Tradestation – מה זה?

אז מדובר כאן על פלטפורמת מסחר מהגדולות ביותר בעולם, שבה משתמשים מדי יום עשרות אלפי משקיעים מסביב לעולם, ואליה מצטרפים בכל יום עוד מאות משקיעים חדשים שאינם השתמשו בה קודם לכן. פלטפורמת המסחר tradestation יצרה לעצמה עם השנים מעמד של אחת מהפלטפורמות הגדולות והמוצלחות ביותר בעולם, הודות לעמלות ההוגנות שלה ולנוחות השימוש הגדולה שהיא מציעה.

מהי eliteplatforms?

על מנת לעשות את החיים של המשקיעים הישראלים לקצת יותר פשוטים וקלים, פתחה חברת tradestation שלוחת תמיכה ישראלית שמעניקה את שירותיה בשפה העברית. חברת eliteplatform היא החברה שכל משקיע ישראלי מתחיל או וותיק כאחד יכול למצוא את עצמו משתמש בה ונעזר בה לצורך הרחבת הידע האישי שלו, שיכול להניב לו בהמשך הרבה מאוד כסף.

בנוסף, חברת eliteplatforms מנגישה את המידע החשוב ביותר לקהל המשקיעים הישראלי בשפה העברית, כך שתוכלו לקבל מידע הכרחי להשקעות שלכם כמו השוואת מחירים ועמלות של חברת tradestation לעומת פלטפורמות כמו בנקים, בתי השקעות או ברוקר חו"ל, ולבחור בקלות בין אפיקי ההשקעות הנכונים ביותר עבורכם.

איך עושים את כל זה ומאיפה מתחילים?

כדי להתחיל לסחור בתבונה בפלטפורמת המסחר של tradestation, וכדי להנות מהיתרונות הגדולים שחברת eliteplatforms מביאה איתה לקהל הישראלי – אתם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט של החברה ולבחון בעצמכם את האפשרויות השונות בו. זוהי הדרך הנכונה ביותר להתחיל אם אתם מעוניינים לעשות את הצעדים הראשונים שלכם בעולם ההשקעות, והדרך הטובה ביותר לייעל את ההשקעות הקיימות שלכם אם אתם כבר נמנים עם המשקיעים הותיקים בתחום.