דרך בגין 13 ת"א

בואו לבקר אותנו

054-3116121

חייגו עכשיו

א'-ה' 9:00-19:00

שעות פתיחה

האם אנרגיה סולארית היא עוד גימיק שיחלוף מן העולם?

זוכרים איך כולכם הסתובבתם פעם עם טמגוצ'י בכיס? זוכרים איך צפיתם בכל יום בצהריים בעוד פרק של הסדרה פוקימון? זוכרים איך שיחקתם ביויו או בחמש אבנים, ואיך ביום אחד כל זה נעלם לכם מהנוף? ובכן, כל אלו הם גימיקים חולפים שהיו רלוונטים לתקופה מסויימת, ואחריה כבר לא. היום ניתן להבחין בקבוצות רבות שעוסקות בשאלה האם גם אנרגיה סולארית היא גימיק שיחלוף מן העולם, או שדווקא במקרה שלה מדובר על משהו שהגיע על מנת להישאר? יצאנו לבדוק את כל מה שאנרגיה סולארית מביאה איתה, כדי להסיק מסקנות ולענות על השאלה המסקרנת הזו.

אנרגיה סולארית – תרומה אדירה לכדור הארץ

כשבוחנים היום לעומק את הנושא של אנרגיה סולארית, ניתן להבין בצורה מובהקת שיש כאן נושא שמביא איתו משמעויות רבות לשמירה על כדור הארץ. אנרגיה סולארית מופקת באמצעות קרני השמש, שמהן, כידוע, ניתן להנות לאורך המון שעות ביממה, ולאורך מרבית ימות השנה. אנרגיה סולארית מתחילה בתהליך הספיחה של חום קרני השמש על ידי פאנלים סולארים, שמתרגמים אותן לכדי אנרגיה של ממש, להפעלה של מכונות, מכשירים ועוד.

ברגע שאנרגיה סולארית מנוצלת בצורה מיטבית, ניתן להפחית בצורה משמעותית את כמות החשמל הנצרכת, ובהתאם לפלוט אל כדור הארץ כמות מופחתת בצורה משמעותית של חומרים מזהמים. אם כן, במישור השמירה על איכות הסביבה, אנרגיה סולארית עושה עבודה מצוינת.

אנרגיה סולארית בפן הכלכלי

כהשלכה ישירה לצריכת החשמל המופחתת, שאת מקומה תופסת צריכת אנרגיה סולארית, ניתן להבחין במשמעויות גם בתחום הכלכלי. אם עד עכשיו הפעלה של מגוון מכשירים, מוצרים או מכונות היתה תלויה אך ורק בצריכת חשמל, הרי שהיום באמצעות אנרגיה סולארית ניתן לצמצם את צריכת החשמל, ולחסוך בכספים רבים. מבחינת עסקים גדולים, לדוגמה, שעשו את ההמרה מצריכת חשמל לצריכת אנרגיה סולארית, מדובר על אלפי ואף עשרות אלפי שקלים בשנה.

לסיכום, אנרגיה סולארית היא בהחלט לא גימיק שעומד לחלוף מן העולם, להיפך – אוי לנו אם כך יהיה, שכן הדבר יעיד על כך שאנחנו הולכים לאחור, במקום לצעוד כל הזמן קדימה.

חברת אורמש היא חברה שעוסקת באנרגיה סולארית, החל משלב הייזום, דרך שלבי התכנון וההקמה, ועד שלב התחזוקה. מדובר על חברה מנוסה ומקצועית, שלא מתפשרת על שום סטנדרט של איכות. פנו אל חברת אורמש במספר הטלפון 076-540-1300 ותוכלו להנות גם אתם מפאנלים סולארים איכותיים שמובילים לתוצאות.

למידע נוסף:
הלינקדאין של חברת אורמש
הראיון של רן ליפציגר באתר כלכליסט