דרך בגין 13 ת"א

בואו לבקר אותנו

054-3116121

חייגו עכשיו

א'-ה' 9:00-19:00

שעות פתיחה

לשמור על הבית והעסק שלכם מכל מקום בעולם עם אזעקה אלחוטית

אם היינו אומרים לכם שאתם יכולים לנסוע לחוץ לארץ בראש שקט, בלי לפחד אפילו לרגע ממה שיקרה בבית או בעסק שלכם בזמן שאתם לא נמצאים, הייתם מאמינים לנו? ובכן, בעלי עסקים ובעלי בתים רבים נמנעים מהתרחקות מהבית או העסק שלהם, משום שעצם ההתרחקות תוביל אותם לכדי חוסר אונים ברגע של פריצות, שריפות ועוד. עם מערכת אזעקה אלחוטית אתם יכולים לנסוע בצורה רגועה לכל טיול שרק תרצו, משום שהיא כבר תדאג לשמור על הבית או העסק שלכם בצורה מופתית, ולעדכן אתכם בכל פגע שעתיד להתרחש במקום.

אזעקה אלחוטית – איך בדיוק היא עוזרת?

בעבר היתה לנו אפשרות להציב מערכת אזעקה שמצפצפת אך ורק במקום העסק או הבית שלנו. גם בעולם הרכבים ניתן להבחין בכך שהאזעקה בעבר היתה אזעקה נקודתית, ואם לא היינו באיזור – לא היינו יכולים להיעזר בה ולהתמגן מפני מה שעתיד לבוא.

היום אזעקה אלחוטית משנה את חוקי המשחק לחלוטין. אזעקה אלחוטית היום מאפשרת לנו להנות מהתראות שמגיעות עד לטלפון הנייד שלנו, ומעדכנות אותנו על כל התרחשות כמו פריצה, שריפה, דליקה, תנועה חשודה, דליפת גז ועוד.

איך אזעקה אלחוטית עובדת?

מערכת אזעקה אלחוטית יכולה להביא איתה מגוון אלמנטים שונים, כמו גלאי עשן, גלאי דליפות גז, מצלמות אבטחה, קוד אבטחה ועוד. ברגע שאחד או יותר מהם קולטים תנועה חשודה, כמו כניסת אנשים זרים אל תוך החלל, היווצרות של עשן כבד בתוך החלל, ניסיון גילוי הקוד על ידי פורצים ודליפה של גז, האזעקה מתחילה לפעול באופן אוטומטי. להבדיל מבעבר, האזעקה הזו תגיע באופן ישיר גם לטלפון הנייד שלכם.

ברגע שנשמעת האזעקה, בעל הבית או בעל העסק יכול לבצע מספר פעולות חשובות על מנת למנוע את מה שעתיד לקרות בחלל, על ידי הזעקת שכנים, הזעקת בני משפחה, הזעקת כוחות משטרה ועוד. באופן הזה, בין אם אתם נמצאים בארץ ובין אם אתם בעיצומו של טיול בחוץ לארץ, אתם יכולים להיות רגועים שהבית והעסק שלכם נמצאים בידיים טובות. סעו לשלום ותהנו!