דרך בגין 13 ת"א

בואו לבקר אותנו

054-3116121

חייגו עכשיו

א'-ה' 9:00-19:00

שעות פתיחה

5 הדברים שכדאי לקחת בחשבון לפני קניית שער חניה חשמלי

שער חניה הוא מכשיר המשמש לשליטה בגישה לאזור מסוים. זה עשוי להיות מותקן בחניה, על המדרכה, או לאורך קו גדר. מטרת השער היא להגן מפני פולשים ומסיגי גבול לא רצויים. שערי חניה משמשים לוויסות זרימת התנועה אל חניונים ומחוצה להם.

שער חניה חשמלי הוא שער הנפתח ונסגר אוטומטית, המופעל באמצעות מנוע חשמלי. הם ניתנים לשליטה ידנית, מאוישים על ידי אדם או באמצעות מכשיר שלט רחוק, כמו עם אפליקציה בטלפון החכם שלכם.

מה הופך את שערי החניה החשמליים לנפוצים

השימוש הנפוץ ביותר בשער חניה חשמלי הוא בבתי מגורים. הם מותקנים בדרך כלל בקצה שביל גישה, ומאפשרים למכוניות להיכנס או לצאת ללא הפרעה מהולכי רגל או כלי רכב אחרים. השערים משמשים גם בנכסים מסחריים כמו בנייני משרדים וחנויות קמעונאיות כדי לאפשר לעובדים גישה לרכביהם לאחר שעות העבודה.

שערי חניה חשמלי מושלם למי שגר באזור עם נפח תנועה גבוה, כמו מתחם דירות או מרכז קניות, מכיוון שהם מספקים גישה מהירה וקלה ועדיין מספקים אבטחה. גם שערים חשמליים קלים להתקנה. אתם רק צריכים להתקין אותם והם יתחילו לעבוד.

האם שער חניה חשמלי הוא הפתרון בשבילכם?

שערי חניה חשמליים הם אופציה מצוינת למי שיש לו שביל כניסה קטן, או שגר בבניין דירות. עם זאת, הם לא מתאימים לכולם. להלן 5 הדברים המובילים שיש לקחת בחשבון לפני רכישת שער חניה חשמלי הם:

1) גודל שביל הגישה שלכם

 2) סוג המכונית שברשותכם

 3) גובה השער שלכם

 4) כמות הכסף שתרצו להשקיע על עלויות ההתקנה 

5) כמה זמן אתם רוצים להשקיע בתחזוקה

יתרונות:

-זו דרך חסכונית להגביל את הגישה לנכס שלכם

-הוא אינו דורש תחזוקה ודורש חשמל מועט או בכלל ללא חשמל לתפעול

-ניתן להפעיל אותו מרחוק

-יש לו תוחלת חיים טובה