דרך בגין 13 ת"א

בואו לבקר אותנו

054-3116121

חייגו עכשיו

א'-ה' 9:00-19:00

שעות פתיחה

הכל על פרגולת אלומיניום – מדוע אלומיניום הוא החומר הטוב ביותר לבניית פרגולות ?

כל חלל חיצוני ירוויח מאוד מהתקנת פרגולה, שיכולה להעניק לפטיו או לגינה שלכם מראה של אלגנטיות ולספק מקום מקורה לאירוח ומנוחה. 

ניתן לבנות פרגולות ממגוון חומרים, אך פרגולת אלומיניום היא האופציה האידיאלית ממספר סיבות. עם דגש על היתרונות של פרגולות מאלומיניום, מאמר זה יבדוק מדוע פרגולה מאלומיניום היא האפשרות הטובה ביותר עבור הצרכים שלכם בכל הנוגע לפרגולה יוקרתית.

התקנה ותחזוקה: יתרונות האלומיניום

העמידות של האלומיניום הופכת אותו לחומר האידיאלי לפרגולות מכמה סיבות. גשם, רוח וקרני שמש חזקות הם רק חלק ממגוון תנאי מזג האוויר שפרגולות אלומיניום יכולות לעמוד בפניהם בחוסן יוצא דופן. בטווח הרחוק, אלומיניום הוא אופציה משתלמת יותר מכיוון שהוא שומר על צורתו ומראהו לתקופה ארוכה יותר מאשר עץ, שעלול להירקב, להתעקם או להישבר. מלבד אורך החיים שלו, האלומיניום גם זקוק לתחזוקה מועטה. הוא עמיד בפני חלודה וקורוזיה ואינו דורש צביעה או הסרת כתמים תכופים. שטיפה מהירה עם מים וסבון תספיק בדרך כלל כדי לשמור על פרגולת אלומיניום במראה חדש לגמרי.

עיצוב מודרני וגמישות מבנית של פרגולת אלומיניום

פרגולות עשויות אלומיניום מספקות מידה רבה של רב גוניות עיצובית. הן מציעות שפע של חלופות עיצוביות בגלל העיצוב הקל שלהן לצורות וגדלים שונים. אלומיניום יכול לענות על הדרישות שלכם בין אם אתם רוצים סגנון ייחודי יותר או פרגולה מלבנית קלאסית.

פרגולות אלומיניום הן אסתטיות ועשויות להיות מצופות אבקה כדי להתאים לעיצוב החיצוני שלכם במגוון צבעים. ניתן גם לגרום להם להידמות לעץ או לחומרים אחרים, מה שמעניק מראה יפה של חומרים אלה ללא התחזוקה הכרוכה בכך.

תכונה נהדרת אחת שניתן להוסיף לפרגולת אלומיניום היא גג מתכוונן או מעקה זכוכית. עם סוג זה של גג, אתם יכולים לווסת את כמות האור וזרימת האוויר שנכנסים לאזור הפרגולה על ידי פתיחה וסגירה של התריסים הנעים. ניתן לסגור את התריסים ליצירת צל בימים חמים ולפתוח כדי להכניס אור שמש בימי שמש.

הפרגולה שלכם תעבוד טוב יותר ותראה מפוארת יותר עם גג מתכוונן. ללא קשר למזג האוויר, זה מאפשר לכם ליצור את הסביבה החיצונית האידיאלית. יתר על כן, התריסים יכולים כעת להתאים אוטומטית למזג האוויר הודות להתקנת חיישנים, המציעים את מירב היוקרה והקלות.

מדוע כדאי לבחור באלומיניום בשביל פרגולות

אלומיניום ניתן למחזור ב-100%, ניתן למחזר את החומר מבלי לאבד את איכותו כאשר הפרגולה שלכם תגיע לסוף חייה השימושיים. בחירת פרגולת אלומיניום היא החלטה שמיטיבה עם הסביבה. אלומיניום הוא החומר המועדף לפרגולות בגלל הידידותיות הסביבתית, צרכי התחזוקה הנמוכים, העמידות וההתאמה בעיצובו. השילוב המושלם של יוקרה ושימושיות עשוי להימצא בפרגולת אלומיניום, היוצר אזור מגורים חיצוני נעים ואופנתי. פרגולה מאלומיניום היא אופציה מצוינת בין אם תרצו לעצב אזור חמים ומזמין לאירוח בחוץ או סכך  מדהים למרפסת או לגינה שלכם. לאור יתרונותיו הרבים, אין זה מפתיע שאלומיניום הוא החומר המועדף עבור פרגולות מפוארות. חברת אופק מעקות מציעה לכם מגוון פרגולות איכותיות ומודרניות שישתלבו בצורה יוצאת דופן עם החלל מסביב.