דרך בגין 13 ת"א

בואו לבקר אותנו

054-3116121

חייגו עכשיו

א'-ה' 9:00-19:00

שעות פתיחה

באיזה מכשיר להסרת שיער כדאי להשתמש?

זו בהחלט החלטה נכונה להתחיל טיפול הסרת שיער בלייזר, וככל שתקדימו, כך התוצאות יהיו טובות יותר. הכמות והמיקום של שיער הגוף שאנו רוצים להסיר משתנה עם הזמן. מכשיר הסרת שיער בלייזר יעזור לכם להיפתר משיער גוף לא רצוי בבתי שחי, רגליים, ידיים, קו ביקיני ואפילו בפנים. מסיבה טובה, הסרת שיער בלייזר הפכה לשיטה פופולרית בעשר השנים האחרונות כחלופה לכימיקלים, שעווה, מריטה וגילוח. הטיפול מהיר, בטוח יותר מכימיקלים שעלולים לשרוף את העור, ונוח יותר משעווה. טיפול זה מומלץ מאוד אם אתם מחפשים להסיר לצמיתות שיער לא רצוי.

מהי הסרת שיער בלייזר?

כל עוד מומחה לייזר מוסמך עושה את ההליך, הסרת שיער בלייזר היא הליך פשוט. מומחה מוסמך משתמש באור לייזר כדי להסיר שיער לא רצוי מהאזור. פעימות האור של הלייזר מכוונות אל הזקיק והשיער, הורגות את השערה בבסיסה ומונעות ממנה לצמוח בחזרה. השיער צומח בשלושה שלבים, והשיער חייב להיות בשלב הצמיחה כדי שהלייזר יהרוג את השורש בהצלחה. זו הסיבה מדוע יש צורך ביותר מטיפול אחד. תצטרכו לתזמן ביקורים מרובים, בהפרש של בערך ארבעה שבועות, כדי לתפוס כל שערה במהלך שלב הצמיחה הזה.

איך מכשיר להסרת שיער משפר את הדימוי העצמי?

שיער לא רצוי הוא בעיה שכיחה שיכולה לגרום לאנשים להרגיש מודעים לעצמם ומתוסכלים. הצורך בפתרון  ארוך טווח בעזרת מכשיר להסרת שיער בלייזר, צמח באופן דרמטי בשנים האחרונות. אבל לא כל שיטות הסרת שיער בלייזר זהות, ולא כל סוג עור עשוי להפיק תועלת מכל שיטה. לכן חשוב לדעת להתאים את המכשיר לסוג העור והשיער.

מכשירי הלייזר השונים

ישנן אפשרויות רבות זמינות בכל הנוגע לטכנולוגיית הסרת שיער בלייזר. אבל איך להחליט איזה מכשיר לייזר הכי טוב בשוק?

·         לייזר רובי- שיטת הסרת השיער הראשונה שנוצרה הייתה הלייזר להסרת שיער עם אור אודם. שיטה זו מכוונת למלנין באורך גל קצר יותר של 694 ננומטר. בגלל זה, בעלי גווני עור בהירים יותר ושיער כהה יכולים להפיק תועלת רבה יותר מהלייזר.

·         לייזר אלכסנדריט- בחירה פופולרית עבור מכוני אסתטיקה. למרות שטכנולוגיית Alexandrite עשויה להיות לא הנוחה ביותר למטופלים, הדגמים החדשים יותר מגיעים עם מערכות קירור משולבות כדי לשפר הטיפול  ולמזער את אי הנוחות. עם אורך הגל הקצר יותר שלו של 755 ננומטר, הלייזר אלכסנדריט מושלם להתמקדות במלנין המצוי בזקיקי השיער של בעלי גוון עור בהיר עד זית.

·         דיודה לייזר- מקור האנרגיה מורכב ממוליכים למחצה הנקראים דיודות המסודרים בקבוצה להפקת קרן לייזר באורך גל של 800-810 ננומטר. אורך גל זה ארוך יותר, מה שהופך אותו ליותר יעיל בכניסה עמוקה לזקיק השערה. גברים המחפשים טיפול להסרת שיער מהחזה או הגב מוצאים שמערכת הלייזר להסרת שיער דיודה היא יעילה למדי.

·         Nd:YAG לייזר- הפיתוחים האחרונים בטכנולוגיית לייזר אסתטית מוצעים על ידי מערכות Nd:YAG. למערכת זו שימושים רבים, כולל הסרת קעקועים וחידוש עור בלייזר לטיפול בנזקי שמש, בנוסף ללייזרים יעילים להסרת שיער. מערכות Nd:YAG בטוחות לכל סוגי העור ומתפקדות באורך גל של 1064 ננומטר.

·         IPL– אור פועם אינטנסיבי, או IPL, משמש במקום לייזרים ממשיים בהסרת שיער בלייזר. הלייזר מפעיל  פעימת אנרגיה תרמית, אשר לאחר מכן נספגת על ידי מלנין בזקיק השערה. היכולת להתאים את משך הדופק, רמת האנרגיה ואורך הגל של אור פועם היא יתרון של מכונת IPL.

אם אתם לא בטוחים באיזו מכונה להסרת שיער לבחור, צרו קשר עם מכון 4MP, לקביעת פגישת ייעוץ מקצועית והתאמת הטיפול המתאים לכם באופן אישי.