דרך בגין 13 ת"א

בואו לבקר אותנו

054-3116121

חייגו עכשיו

א'-ה' 9:00-19:00

שעות פתיחה

דברים שכדאי לקחת בחשבון ברכישת ביטוח תכולה

ביטוח תכולה הוא סוג של ביטוח דירה. הוא מספק כיסוי כספי במקרים של אובדן או נזק לכל החפצים בבית שלכם, שאינם חלק מהמבנה.

לפני שאתם רוכשים ביטוח תכולה לדירה שלכם, מומלץ לנקוט במספר צעדים אותם נתאר במאמר הזה.

איך עובד ביטוח תכולה?

אך ראשית, כמה מילים על הפוליסה עצמה. אם אי פעם תהיתם איך תתמודדו אם תאבדו את חפצי הערך שלכם כתוצאה משריפה, גניבה או הצפה? בדיוק לשם כך נועד ביטוח תכולה – לספק הגנה כלכלית אם הדברים האלה קורים.

הכיסוי עשוי להשתנות בהתאם לפוליסה, אך בדרך כלל הביטוח מכסה פריטים כמו בגדים, רהיטים, תכשיטים ומוצרי חשמל. ניתן להוסיף גם 'הרחבה לכל הסיכונים', על מנת להגדיל את הכיסוי על פריטים יקרי ערך ולבטח אותם גם מחוץ לבית.

כעת, הנה הטיפים שהבטחנו לכם:

היו כנים

ודאו שאתם עונים בצורה אמיתית ומדויקת בעת הגשת בקשה לביטוח ומענה לשאלות של חברת הביטוח. אם תפספסו משהו חשוב, תביעה עתידית שלכם עלולה להידחות. לדוגמה, פוליסות סטנדרטיות רבות אינן מבטחות אנשים שיש להם דייר – כך שאם אתה מקבלים דייר מבלי ליידע את המבטח שלכם זו עלולה להיות בעיה.

קראו את האותיות הקטנות

מקובל שמבטחים מוסיפים מגוון של חריגות לפוליסות שלהם, אז הקפידו לקרוא את האותיות הקטנות בעיון – כולל המאפיינים העיקריים של כל כיסוי, גובה ההשתתפות העצמית וכל מידע חשוב אחר. אם אתם רואים משהו שאתם לא לגמרי מבינים, שאלו את חברת הביטוח או את סוכן הביטוח שלכם.

שמרו על הפוליסה שלכם מעודכנת

לא מספיק לרכוש פעם אחת פוליסה של ביטוח תכולה. יש להבטיח שהכיסוי שלכם נשאר רלבנטי גם לאחר מכן, במיוחד כאשר קונים פריטים חדשים בעלות גבוהה. אם מבצעים סדרה של רכישות גדולות (כגון רהיטים), יכול להיות שכדאי להגדיל את סכום הביטוח. הודיעו לספק שלכם, אם אתם חושבים שנדרש לכם כיסוי נוסף.

אל תחסכו בכיסוי

העסקה הזולה ביותר היא לא בהכרח הטובה ביותר. ודאו שאתה מקבל את הפוליסה הנכונה, גם אם היא עולה כמה שקלים יותר. יש למצוא איזון בין פרמיה שמתאימה לתקציב שלכם, ביטוח מקיף ככל הניתן ותוספת ההרחבות הנכונות – כאלו שאתם באמת צריכים ולא משלמים עליהן סתם.

השוו בין פוליסות ביטוח תכולה

שוק הביטוח תחרותי מאוד, ויש הרבה פוליסות שונות זמינות. שימוש באתרי השוואות לביצוע סקר שוק ייתן לכם סיכוי טוב יותר להשיג עסקה טובה. כדאי לבדוק מחירים והצעות לפחות פעם בשנה, כאשר הפוליסה שלכם עומדת לפוג. אל תחדשו ביטוח תכולה לדירה באופן אוטומטי מבלי לבדוק אופציות. למרות שזו אולי הבחירה הכי פשוטה ומהירה מבין כולן, אתם עלולים למצוא את עצמכם משלמים יותר מדי.