דרך בגין 13 ת"א

בואו לבקר אותנו

054-3116121

חייגו עכשיו

א'-ה' 9:00-19:00

שעות פתיחה

איפור: מדוע זה טרנד שלא חולף?

האם אי פעם תהיתן מדוע תעשיית האיפור רק הולכת ומתפתחת ולא נעלמת מן העולם למרות מגמות חברתיות וטכנולוגיות אחרות? מדוע נשים רבות מקפידות להתאפר מידי יום ביומו ולא להסתמך על פילטרים של הרשתות החברתיות? הנה כמה סיבות שמצאנו לחשיבותו הנצחית של האיפור:

  1. האיפור מהווה סל מוצרים שמתאימים את עצמם למגמות החברתיות והסביבתיות

מוצרי איפור כמו מייק אפ, מסקרה, אודמים, קונסילר או כל מוצר אחר, ממש כמו מוצרי טיפוח אחרים, מעוצבים בהתאם לצו השעה. מגמות שונות של צריכה, אידיאולוגיות וסטייל ישפיעו על תכנון ליין המוצרים העתידי. קחו לדוגמה מוצרים שלא נוסו על בעלי חיים, מוצרים רב שימושיים, מוצרים מיוחדים כמו מעגל ריסים והרשימה אינה נגמרת. כל עוד התעשייה מתאים עצמה למתרחש בחוץ, אין ספק שהיא תישאר רלוונטית.

  1. האיפור מקנה לנו ביטחון עצמי ותחושת מסוגלות

המראה שלנו בכלל ומראה הפנים בפרט משפיע מאוד על תחושת הביטחון העצמי שלנו. ככל שהאיפור שנניח יהיה יותר מקצועי ומתוקתק כך נרגיש בטוחות יותר להראות את עצמנו ולהתבטא בציבור, ואלו צרכים שכל אישה הייתה רוצה לממש בנחת. אישה הבטוחה בעצמה גם מקנה לעצמה יכולות גדולות יותר מפני שביטחון עצמי ותחושת מסוגלות הם ערכים המשפיעים זה על זה.

  1. מראה עיניים תמיד יהיה עדיף על תמונה במדיה החברתית

את אף פעם לא תוכלי לדעת במי תתקלי היום, וזו גם הסיבה שנשים רבות מקפידות להתאפר מידי יום לפני היציאה מהבית, גם אם הן לא מתכננות אף פגישה או צילום.

  1. איפור הוא צורת ביטוי לכל דבר ממש כמו כל אומנות אחרת

כל מאפרת מקצועית יודעת את מה שמתאפרות מתחילות מבינות רק עכשיו, איפור הוא יצירה לכל דבר, ורבות הנשים שמוצאות עצמן מבטאות את רגשותיהן באמצעות איפור, כגון קונסילר, מסקרה ושפתונים מסוגים שונים.

  1. איפור הוא דרך עתיקה להרגיש נשית ונחשקת

עוד מימי קדם נשים היו משתמשות בחומרים טבעיים כמו אבקות פרחים או ג'ל אלוורה כמוצרי איפור כדי להדגיש את הנשיות שלהן ולהראות נחשקות. היצר ההישרדותי הזה קיים עד היום וככל הנראה ילווה את המין הנשי עוד שנים רבות קדימה.

  1. תחום האיפור מהווה מכנה משותף לקהילות בכל העולם

השתייכות לעולם האיפור אוטומטית משייך אותך לקהילה חמה ומגובשת שרואה את האומנות הזו כדרך חיים. בבחירה להתאפר את למעשה בוחרת לעולם לא להרגיש לבד, וזה היופי העיקרי שבתעשיית האיפור הנצחית.